tisdag 24 maj 2011

I väntan på stödfrågorna..

Jag som tänkte sätta mig ner NU och vara en duktig elev med framförhållning men nehepp.

Snart ska jag iväg igen och springa vårrus med jobbet. Aj aj aj. Ångest och stress. Stress och ångest. Men dessvärre känns det som en del av vardagen nu när det är dags att i kläda sig studentrollen igen. Man ska hinna alla uppgifter, man ska hinna bygga kontakter och vänskap, man ska hinna finansiera sina studier, man ska hinna avslutningsjippon hit och dit och man ska hinna leva lite.

Gnäll, gnäll, gnäll. Blev bara lite låg för att hela min tidsplanering gick åt pipan men jag kan nog finna någon form utav lärdom i detta.

Något som däremot är högst angenämt är vägen till och från min partnerskola. Se bara på detta:









Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar